Título esclarecedor do que é o slogam já assumido de umha cidade que encontrou na decadência dalguns bairros sinais de identidade e mesmo de estetizaçom e beleza. Hai quem verá nesta imagem (na realidade ou na fotografia) só ruínas e hai quem, como nós, vê os azulejos das fachadas, as janelas que incitam a conversas vezinhais, a vida dos gatos nos telhados, o cheiro a café compartido polos vizinhos e os odores a sardinhas fritidas que chegárom da foz do Douro hai pouco. Som desses lugares onde te sentes estranha quando entras porque sabes que sabem que nom és do bairro e ao mesmo tempo tentas buscar nos vizinhos a cumplicidade de lhes fazer ver que queres conhecer como vivem e como descem e sobem essas escadas que os comunicam com umha rua que está mais longe e os leva à Catedral e a lugares mais 'nobres' da cidade. Mas eles som donos deste espaço. Carmen
1 comentario:
Título esclarecedor do que é o slogam já assumido de umha cidade que encontrou na decadência dalguns bairros sinais de identidade e mesmo de estetizaçom e beleza.
Hai quem verá nesta imagem (na realidade ou na fotografia) só ruínas e hai quem, como nós, vê os azulejos das fachadas, as janelas que incitam a conversas vezinhais, a vida dos gatos nos telhados, o cheiro a café compartido polos vizinhos e os odores a sardinhas fritidas que chegárom da foz do Douro hai pouco.
Som desses lugares onde te sentes estranha quando entras porque sabes que sabem que nom és do bairro e ao mesmo tempo tentas buscar nos vizinhos a cumplicidade de lhes fazer ver que queres conhecer como vivem e como descem e sobem essas escadas que os comunicam com umha rua que está mais longe e os leva à Catedral e a lugares mais 'nobres' da cidade.
Mas eles som donos deste espaço.
Carmen
Publicar un comentario